Холодець

Складність рецепта:

Наближається Новий рік! Старий закінчиться, ми його проводимо, як годиться, і зустрінемо Новий, як вийде. Традиційно накриємо багатий стіл з різними смачними стравами і не менш смачними напоями.

Традиційно ... Що ж у нас традиційне, то? А?

Як каже мій добрий знайомий, з закусок на столі у Новорічну ніч повинні бути олів'є, оселедець під шубою і холодець під хріном. А все інше - баловство і недоречна данину чужій моді.

Я, якщо чесно, не пам'ятаю зустрічей Нового року і Різдва без холодцю. Це блюзнірство чи що.
У нас холодець називають «холодне», рідко коли «холодець». У Росії, особливо в західних районах, на Уралі - «холодець». Або просто «заливне». Я довго намагався зрозуміти, чим відрізняється холодець від холодцю. Кажуть що це одне і те ж. Можливо. Але холодець у нас готують з поросяти. Або зі свинячих ніг, гомілок. Рідко коли додають яловичі копита, або голяшки. А, судячи за збірниками рецептів, холодець робиться зазвичай саме з яловичини: копита, голяшки, голова.

Одвічне питання при варінні холодцю «застигне чи ні», так як додавати желатин це ознака поганого тону.

Жарти-жартами, застигає завжди. Навіть якщо немає яловичої складової. Та й як холодець зі свинячих ніг може не застигнути, якщо в киплячому вариві спокійно плаває ложка?

Процес приготування якісного холодцю вельми трудомісткий і тривалий. особливо якщо це холодець зі свинячих ніжок. Як варити холодець? Я відповім - довго.

Три танкіста, сімейні так сказати. Замість передмови.

  • Враховуючи, що сім'я в холодець любить багато м'яса, будинки холодець зі свинини не особливо вітається. Доводиться додавати телятини.
  • У нас ніколи не додавали в холодець курку, і птицю взагалі.
  • Історично склалося так, що у нас прозорий холодець вважається не особливо почесним.

Холодець. Рецепт приготування відмінного холодцю

  • Вихід: 6-8 тарілок
  • Підготовка: 8:00 (в середньому)
  • Приготування: 7-8 годин
  • Готується за: 1 доби (з урахуванням заставної)
Холодец

Свинячі ноги, гомілку і яловича грудинка

Відмінний рецепт домашнього холодцю. Всі інгредієнти наведені на каструлю 6-8 л. Загальна вага м'яса - 3-3.5 кг

Інгредієнти

  • 2 шт Свинячі ноги
  • 1 шт Свиняча гомілка
  • 1.5-2 кг Яловича грудина
  • 1 шт Морквина
  • 1 шт Корінь петрушки
  • 1 шт Корінь селери
  • 1 головка Часник
  • за смаком Перець чорний горошком, перець запашний, лавровий лист, сіль

Приготування

  1. М'ясо купити краще на базарі. Там воно гарантовано не заморожувалося.
  2. Ноги, гомілки ретельно очистити від щетини, якщо треба, обсмаліть на відкритому вогні. Очистити і промити.
  3. Свинячі ноги розрізати ножем уздовж навпіл, і ще раз навпіл по суглобу. Рубати сокирою не варто, буде багато дрібних кісточок.
  4. Гомілка розрізати на кілька частин, велику центральну кістку можна залишити цілою, не рубати.
  5. Грудинку розрізати на кілька частин.
  6. Строго кажучи, величина шматків м'яса для холодцю непринципова.

    Холодец

    Нарізати м'ясо

  7. Все м'ясо треба промити і вимочити в холодній воді, мінімум 2-3 години, а краще залишити на ніч у холодному місці. Другий варіант краще, т.к холодець готується довго, і краще почати з ранку.

    Холодец

    Замочити м'ясо

  8. Вранці м'ясо ще раз промити, скласти в каструлю або казан, залити холодною водою. Вода повинна бути вище рівня м'яса на 5-7 см.
  9. Поставити каструлю на вогонь і довести до кипіння.

    Холодец

    Довго варити холодець

  10. Важливо не пропустити момент закипання. Буде багато піни. Її треба видаляти. Ложкою зібрати всю піну, яка безперервно утворюється. Через 5-10 хвилин піноутворення припиниться повністю. З цього моменту каструлю накрити кришкою і вогонь зменшити до самого мінімуму. Рідина в каструлі повинна навіть не кипіти, а трохи «рухатися». Ні в якому разі не допускати бурхливого кипіння. Тільки слабке кипіння.
  11. Залиште м'ясо кипіти на 4-5 годин. Втім, можна іноді перемішувати. Води в каструлю не додавати! Навіть якщо вона частково википить.
  12. Через 4-5 годин в каструлю додати горошини чорного і запашного перцю, лавровий лист, 1 ч.л. кам'яної солі і вимиті неочищені цибулину, морквину, корінь петрушки і селери.

    Холодец

    Додати овочі: цілі

  13. Якщо рідина сильно википіла, доведеться додати окропу з чайника. Хоча це і не добре, але рідина потрібна.
  14. Накрити каструлю кришкою і варити, при слабкому кипінні, ще 1-1.5 години.

    Холодец

    Продовжувати варити

  15. Зняти каструлю з вогню. Вибрати шумівкою все м'ясо. М'ясо розкласти на тарілки і дати охолонути. Цибулю, моркву, коріння - викинути, хоча морквину можна залишити для прикраси.

    Холодец

    М'ясо остудити

  16. Маленький відступ. Багато хто віддає перевагу холодець скоєно прозорий. Для цього бульйон треба освітлити. Як? Шукайте самі, кажуть, що білком яєць непогано виходить. Не скажу, що у мене вийшов прозорий як скло, скажімо так - прозорість бурштину. І без освітлення.
  17. Бульйон посолити за смаком і ще трохи. Він повинен здаватися трохи солонуватим, буквально трохи. Поперчити чорним меленим перцем і додати подрібнений до стану кашки часник. Перемішати бульйон, накрити каструлю кришкою і залишити на 20-30 хвилин
  18. Далі бульйон треба процідити. Робити це краще через тканину, природно чисту. Тканина відфільтрує дрібні кісточки, горошини перцю, часник, лавровий лист. Все це в холодець зайве. Залишити бульйон остигати. Через 10-15 хвилин треба зняти з поверхні бульйону зайвий жир. Можна просто зібрати його ложкою.
  19. А можна серветкою. Звичайна паперова серветка, кинута на поверхню бульйону покривається плівкою жиру, витягується і викидається. Якщо повторити це кілька разів, то можна майже повністю очистити поверхню від жирової плівки. Так, до речі, залиште трохи жиру, тоді поверхня готового холодцю буде з «памороззю».
  20. Можна зробити тест, який дасть відповідь на питання «застигне чи ні». Капніть бульйону на вказівний і великий пальці руки, і переконайтеся, що пальці непогано склеюються. Якщо не склеюються, значить холодець ви варили з бульйонних кубиків.
  21. Остигле м'ясо перебрати руками, відділяючи і викидаючи все кісточки. Це важливо, тому що про кісточку запросто можна зламати зуб. М'ясо можна порізати на невеликі шматочки, можна розділити на волокна, можна використовувати як є, шматками.

    Холодец

    Витягти з м'яса всі кісточки

  22. Підготуйте кілька глибоких тарілок або формочок для холодцю. Дуже зручно використовувати великі емальовані прямокутні ємності, по типу корита, або глибокі супові тарілки.
  23. На дно кожної тарілки можна покласти зелені петрушки, шматочок звареного круто яйця, морквини витягнутої з бульйону.
  24. Покласти в тарілку м'ясо. Краще багато, і смачніше.
  25. Залити остившім бульйоном, щоб м'ясо було повністю або майже повністю вкрите бульйоном.

    Холодец

    Залити м'ясо бульйоном

  26. А далі найважче. Треба поставити холодець в холодне місце, краще в холодильник, а не на балкон. На балконі він просто заледенеет, а не застигне. Тепер треба озброїтися терпінням і чекати кілька годин.

    Холодец

    Поставити в холодильник

  27. За цей час можна приготувати тертий хрін або гірчицю, які по праву вважаються кращим доповненням до холодцю.
  28. Перед подачею до столу тарілку з холодцем можна трохи підігріти знизу, буквально на 5-10 секунд, опустивши її в окріп, тоді шар холодцю, дотичний з тарілкою, підтане, і холодець легко можна викласти на велике блюдо, де його можна порційно порізати і прикрасити . Хоча тарілка, в якій холодець застигав, виглядає на столі більш ніж доречно.

    Холодец

    Майже готово

  29. Ну от! Тарілка холодцю, хрін або гірчиця, свіжий український хліб і здоровенна чарка холодної горілки!

    Холодец

    Холодець. Смачного

Смачного!

comments powered by HyperComments

Відгуки про рецепт:

All
2010-12-19 12:18:10
Був би привід, святкувати холодцем завжди готові!
DJ
2010-12-19 12:19:17
Самий кошерний. Тобі баночка з хроном заготовлена. У вівторок віддам біля податкової
Влад
2010-12-19 13:17:52
Місце не пали!
Влад
2010-12-19 12:13:47
Кошерний!
DJ
2010-12-19 19:18:23
негатив від холодцю тільки один: холодець швидко з'їдається
Борис Саксонов
2010-12-19 19:06:15
Серьога, клас! Особливо вдалася велика чарка горілки!
DJ
2010-12-19 13:31:17
Думаєш набіжать?
Ярослав
2011-01-01 14:17:57
Серьога, вітаю! Ми холодну по твоєму рецептом робили, усьо за $ # @ бись вийшло, величезний сенкс. Раніше завжди теща варила, а вона туди і курятину і ще якусь хрень клала ... А це класика, як моя бабуся робила. Навіть більше того - бульйон вийшов без всякого освітлення прозорий і чистий, як сльоза! Так, як у нас люблять.
Ярослав
2011-01-02 20:01:55
Серьога, твій рецепт холодцю в законі! Сьогодні на ділянці, а там суворі мужики, першою справою зжерли цей холодець, нічо більше не чіпали - ні салати, ні холодець з курятиною ... Судок метнули на ура. ДЖ рулить!
DJ
2011-01-04 20:36:59
Я от подумав, ну на біса в холодець курка??? М'ясо там має бути, тільки м'ясо
DJ
2011-01-05 19:58:36
Я можу поганого навчити, але погане порадити готувати - ніколи :)
DJ
2011-01-05 19:59:20
найголовніше простежити щоб дружина в холод курку не вкинула та желатину
DJ
2011-01-05 19:59:50
Дик а як інакше? Без чарки - переклад харчів
Рaзaн999
2011-01-06 23:52:28
Курка повинна домашня несучка, тоді просто супер
Жека
2011-06-12 12:33:47
Роз'ясніть, пжлста, для тупих: а скільки води на це к-ть м'яса?
DJ
2011-06-12 14:22:14
У тексті написано: каструля 6 л, води на 5-7 см вище м'яса. Скільки влізе. Строго кажучи - води якщо багато, вона прекрасно википає, поки вариться м'ясо. Та на око літра 2-3 виходить. Краще лити як написано і долити якщо мало потім
Жека
2011-06-13 14:50:17
Спасибі!
ТЕТЯНА
2011-11-09 13:57:42
Ви знаєте, читаю Ваші рецепти і просто захоплююся! Не кожна жінка вміє правильно варити холодець, як Ви. Як все правильно Ви описали.
DJ
2011-11-09 15:16:58
Просто треба сприймати холодець як закуску а не як їжу :) ... хоча я не питущий
Олена
2012-03-08 17:52:56
Скажіть, а навіщо треба вимочувати перед варінням? У нас тут, скажімо так, досить теплий клімат, це не страшно для м'яса?
DJ
2012-03-08 18:08:25
По-перше при замочуванні м'ясо визріває, особливо якщо воно "парне", то при варінні буде все твердіше і твердіше. потім хтось говорив, що при замочуванні з м'яса в воду вимиваються залишки крові а також антибіотики, якими "напихати" м'ясо за життя. І, з особистого спостереження, бульйон з замоченого м'яса буде набагато світліше, без суспензії. Якщо клімат теплий - поставте в холодильник. Хоча, спробуйте без замочування, може і так буде ОК. Я замочую за звичкою - як бабуся робила.
Ганна
2012-04-13 11:02:37
Самий кльовий рецепт, але нехай простить мене автор, я півника всетаки кину))))) ну просто я їм від незнання запаслася)))))) але це чесно в останній раз))))))))
DJ
2012-04-13 11:19:40
а на здоров'я :) Найголовніше - щоб Вам подобалося
Тетяна
2012-04-13 14:39:59
Я замочую або в потоковій воді (маленьку цівку холодної води залишаю), або, якщо на кухні і хочеться економити воду, міняю воду кожні хвилин 20-30 ...
DJ
2012-04-13 15:12:06
Без різниці
Сергій
2012-09-24 08:34:06
Холодець він родом з дитинства. У нас птицю в холодець не пускають, не прийнято ...
Михайло
2012-09-23 23:11:04
шукав правильний рецепт курячих або індичих котлет і по посиланню перейшов на Ваш сайт.І зачитався ... Холодець-моє все! Обожнюю його з малолетства.І бабуся, і матінка в 70-х і 80-х роках минулого сторіччя його варили часто і непревзойденно.А я сам в кінці 2009-го його спробував сваріть.Долго радився з сослуживиц і знайомими, шукав рецепт в інете.Но правильний рецепт мені підказала бабуся мого пріятеля.Варіл його 2 дня.Холодец вийшов дуже смачний! Ваш рецепт на 99% збігається з моім.Отлічія 2: яловичу грудинку не кладу, вважаю її жірноватой.Кладу яловичу голяшку.Помню, мама казала, що голяшка неодмінний інгредієнт правильного холодца.І ще кладу пару крил індюшкі.І м'ясо в неї смачне, і клейковина в ній присутній. Так, що вдячний посиланню і Вам за нагадування про найдавніший і смачні страви! І подумав: а озирнуться не встигнемо, і новий 2013 настане! Дуже соковито і барвисто Ви
tytytyty
2012-10-29 23:08:31
Що значить води не додавати, яка різниця. Навіщо овочі не чистити, коли їх можна просто витягти коли вони проварилися грунтовно, і покласти ще порцію якщо хочеться. І покласти практично відразу цибулю, що б він просочував м'ясо спочатку. Дивно чому не на балкон, навіть якщо там мінус, через кілька годин просто переставити в холодильник, так охолоне швидше.
Сергій
2012-10-30 07:35:28
Навіщо розбавляти навар? У холодець м'ясо важливо а не вода. Там рідини виходить більш ніж достатньо. А овочі, якщо їх очистити, просто розлізуться від тривалого варіння. У холодильнику напередодні свят - немає місця, а на балконі може бути мінус, так. Навіщо лід робити. Холодильник найкраще. Крім того в рецепті написано - залити остившім бульйоном, в холодильник гаряче взагалі краще не ставити. І ще - не треба поспішати. Швидше не завжди краще.
alexa
2012-12-09 15:16:06
не люблю холодець зі свининою ... лише яловичі литкі ... нічого більше ...
Сергій
2012-11-26 21:05:25
На здоров'я. Скоро Новий рік, треба холодець запланувати з <a href="http://www.djurenko.com/cooking/hren.html" target="_blanc"> домашнім хріном </a>. Сьогодні на вечерю робили <a href="http://www.djurenko.com/cooking/shuba.html" target="_blanc"> оселедчик під шубою </a>, не втримався - сфоткал пристойно
Олена
2012-11-26 20:27:40
Сергій, спасибі велике, дуже люблю готувати і нещодавно виявила Ваш сайт, повний захват, професійно, красиво і смачно!
Микола
2012-12-14 14:48:14
Клас! А як красиво подано! Письменники позаздрять. Зробив все за Вашим рецептом, тільки м'ясо у мене було козулі - вийшло ваще щось невимовне!! PS До питання про прозорість. Мій життєвий досвід підказує, що бульйон не можна сильно кип'ятити, тільки томити - тоді він буде прозорий. Особливо це чітко простежується при приготуванні юшки. А щоб не кипіло сильно - треба постійно стежити, не у всіх вистачає терпежу. Дякую, з повагою, Микола
Сергій Джуренко
2012-12-26 21:15:46
Так, лише томити, кипіння ледь-ледь помітно.
Сергій Джуренко
2012-12-26 21:15:55
Будь ласка. І вас з наступаючими святами, удачі в новому році
Едуард Тинчеров
2012-12-25 18:25:46
Дякуємо за допомогу! І покроковий опис самого приготування! Щасливого нового року!
Михайло
2012-12-11 05:30:30
Звичайно тільки говядіна.А що таке литкі? Копита? Або голяшка?
Сергій Джуренко
2012-12-29 11:22:08
У першому бульйоні основна частина "смачного". Якщо не кип'ятити сильно, він буде прозорим і так. Хоча, у кожного свої способи
Сергій Джуренко
2012-12-29 11:23:02
Купив хрону на базарі, гарного такого. Сьогодні замочу. http://www.djurenko.com/cooking/hren.html
Олена Стоєва
2012-12-29 12:23:38
погоджуся з Вами. (: smile :)
Андрій
2012-12-29 23:31:21
Доброго всім вечора, довгих років здоров'я, привіт з сонячної Одеси та з наступаючим Новим 2013 Роком! Холодець вже практично доварюють, але спочатку, за порадою кумів все таки додав пару півнячих голяшек. Як кажуть, кашу маслом не зіпсуєш ...
Юлія Рудіна
2012-12-28 18:00:25
Спасибі, автору. Багато рецептів читала, цей самий смачний)))) Вже купила ніжки свинячі, а готувати зібралася холодець впервие.І тут такий чудовий рецепт! (: Smile :)
Сергій Джуренко
2012-12-28 18:49:00
Я вам заздрю. Я ще нічого не купив - робота гнобить. Але ще є 3 дні. З наступаючим!
Світлана Кузьма
2012-12-28 19:55:50
Я думаю півень а не курка тому, що з півнем краще застигає і півень не такий жирний як курка (мається на увазі домашня птиця) (: smile :)
Сергій Джуренко
2012-12-28 20:03:16
Ну застигає за рахунок желатину - це більшою мірою яловичина, особливо голяшка або копито. На скільки я пам'ятаю, з чистою курки не застигло жодного разу. Та й курка магазинна це як соя в ковбасі, виглядає правильно, а в приготуванні зовсім не те. У мене є товариш, він, коли дружина варить холодець, охороняє каструлю, щоб туди курятину не сунули. Втім - я б холодець варив або з м'яса (свинина + яловичина, яловичина), або тільки з курки, для страховки додаючи желатин. Дві різні страви. Це справа смаку. Мама обіцяла на різдво зварити холодець, це власне наш сімейний рецепт - я хрону пообіцяв зробити. Сімейне свято
Юлія Рудіна
2012-12-29 01:12:38
І Вас З наступаючим! Все добре! І ще Краще буде!!
хазяєчка
2012-12-29 10:06:54
щоб бульйон був прозорий потрібно після закипання злити воду потім промити ніжки і голяшку знову залити водою і варити на повільному вогні
Олена Стоєва
2012-12-29 11:19:44
добрий день, я в процесі приготування! як вийде, відпишу) але рецепт відмінний!
Дарина
2012-12-28 14:02:04
)) Гарний рецепт і описано прекрасно. Тільки ... Живу на сході України і пам'ятаю холодець ще бабусь, його варили з свинини, яловичини і обов'язковий півень (не знаю, чому саме півень, а не курка). Три види м'яса: голяшка, ніжки свинячі, а м'якоть і лопатка яловичі, плюс півень))) На жаль, я вже 20 років варю холодець замінюючи півня куркою)
Сергій Джуренко
2012-12-28 14:27:41
Не люблю курку в холодець. Хоча, справа смаку, не спорю
Сергій Кобозев
2012-12-30 09:15:49
Доброго дня всем.Не люблю когда пишут рецепты в стиле " замеси тесто, сформируй, пирожки поставь в духовку, и пеки до готовности, очень вкусно". Сразу видно, либо человек где то вычитал рецепт и захотел засветится " вроде хозяйка"ин", или не желает чтобы им воспользовались, а вы молодец. Сразу видно Сергей, что вы умеете готовить. Весь процесс описали подробно и внятно, даже человек который ни когда не готовил сможет приготовить. СПАСИБО!! Я тоже частенько готовлю, к стати по такому же рецепту только где то через 4 часа, я добавляю пару четвертинок куриных, а осветлять вы правы если холодец готовиться на медленном огне, через 4-5 часов он сам к концу варки осветляется и становиться прозрачным. С Новым годом!!!!(:joy:)
Сергій Джуренко
2012-12-30 09:49:43
І вам спасибі. У мене немає мети переписати кулінарні книги на свій манер. Я просто іноді ем :) І люблю поговорити. Крім того, я готую так, як мені подобається. І пишу про це, не намагаючись нікому нічого довести, як багато хто думає. А холодець - я навіть не знаю як його модно зробити, щоб він не вийшов ... там просто ніде помилитися. Хіба що спроби форсувати процес. У наступаючим Новим роком. Сьогодні хрін забодяжім і все буде ОК!
Світлана Слібос
2012-12-30 11:53:01
Ну, ВСЕ! Як раз сьогодні буду варити холодець! За вашим рецептом ... тому що погуглити .. його перший якраз і знайшла! Ось схиляюся перед людьми, які не тільки вміють готувати - але ще і в інеті про це заморочуються ... Як зварю - відпишуся - що вийшло! Ура! З наступаючим!
Arthur Rusanov
2012-12-30 12:02:30
Відмінний рецепт! Тільки я ще для більшої смакоти розібране м'ясо обсмажую. (: Smile :)
Сергій Джуренко
2012-12-30 12:23:19
Обсмажувати перед варінням? Цікаво.
valentina.ilina. @ mail.ru
2012-12-30 17:22:57
Поки дочитала до кінця - трохи слиною не вдавилася!! Мені дуже подобається, коли готують чоловіки! Вони всю душу в сої блюдо вкладають! Холодець готую сама, це мій коронний рецепт.Опісивать не буду, тому всі все одно готують по-своєму! А Вам спасибі і з наступаючим! Удачі в кулінарних справах, Ви Сергій, молодец.Но у мене холодець виходить зовсім прозорий і трохи янтарного кольору і має дуже гарний і апетитний вигляд .. Але Ваш, я не сумніваюся, теж дуже смачний!
Сніжана
2013-01-03 13:07:08
Ввела в Гугл "холодец", пробежалась по страничкам, заскочила сюда и приклеилась глазами... Такая вкуснятина, соблазнительные фото, особенно ам-ам последнее! А как замечательно написано! Моё холодцовое варево на плите уже четыре часа и домашние поводя носами уже вовсю рыщут по кухне. Но всё будет только завтра, завтра. А сегодня - Сергей, огромное Вам спасибо за рецепт! И процветания в наступившем Новом году!
Сергій Джуренко
2013-01-03 13:18:55
Вам спасибі. На Різдво хочу перефоткать останнє фото. На цей раз мама готує, але рецепт той-же. Через тиждень подивіться
Ніна
2013-01-27 11:22:48
І правда, душевний рецепт холодцю, Сергій, велике спасибі!
Ніна
2013-01-27 11:24:03
І правда, душевний рецепт холодцю, Сергій, велике спасибі!
Ніна
2013-01-27 11:31:45
Дивно, ніколи такої холодець не робила, але, напевно, смачно!
Ніна
2013-01-27 11:34:54
Так, я теж згодна, що води не слід додавати, це все одно, що в суп додати води, смак втрачається.
Сергій Джуренко
2013-01-27 16:21:00
Ну да, але приміром у мене вдома деякі люблять у холодці НЕ м'ясо, а саме застиглу рідину. А я навпаки - мінімум рідини і максимум м'яса. Тут головне набити руку і зловити "рівновагу", Справа досвіду.
Оля
2013-02-18 23:20:55
Холодець з курки ще жодного разу не готувала, але правильно зварений курячий бульйон застигає так, що можна перевернути каструлю (: smile :) Значить справа не в найменуванні м'яса, а в правильності приготування, тобто можна обходитися і без желатину. А в правильності Вашого холодцю сумнівів немає! (: Smile :)
Сергій Джуренко
2013-02-19 09:18:30
Вот помнится мне, что курица, даже домашняя, при варке холодца разваривается в "хлам". Наварить холодец на курице - надо время. Может если взять старого петуха ... Хотя я бы с петуха приготовил Петух в вине (coq au vin) :) По-бургундски. Но это так.
Валентина Леонова
2013-05-03 7:19:19
Красота и вкуснота получилась! ( Я еще черным перцем присыпала). Я очень довольна, что попала на Ваш сайт!
Irina Ivanova
2013-02-28 19:03:39
Хороший рецепт спасибі! Приготувала для чоловіка - чоловік в захваті. Я використовувала свинячі ребра замість гомілки (що вже було), і корінь петрушки довелося опустити знову ж через брак. Але все інше робила точно, все застигло на ура. Єдине, що свинячі ноги я після варіння майже повністю викинула, так як там в основному жир, жили, кістки і шкурка :)
Валентина Леонова
2013-05-03 7:18:04
Красота и вкуснота получилась! ( Я еще черным перцем присыпала). Я очень довольна, что попала на Ваш сайт!
Сергій Джуренко
2013-05-02 16:31:55
А чого раптом не вийде? Повинен вийти
Юрій Ван
2013-04-12 7:05:19
У мене дружина завжди варить відмінний холодець зі свинячими ніжками з додаванням півня або курки. Виходить відмінно, нічого не розварюється. А я от просто зараз зварив холодець з говяжей голяжкі і путового суглоба. Думаю, вийде смачно. Вам Сергій спасибо за рецепт і коментарі.
Валентина Леонова
2013-05-02 16:02:39
Шикарний рецепт! Коли прочитала, згадала, що саме так готували холодець мої батьки. Починаю варити (вже вимочила м'ясо). Що вийде у мене - відпишуся! Величезне спасибі, Сергій! (: Smile :)
Сергій Джуренко
2013-05-03 8:38:53
Залік. Поздравляю.
Валентина Леонова
2013-05-03 19:49:16
lana.ua @ hotmail.com
2013-05-04 6:21:39
Thanks for the recipe. My "kholotets" is in the refrigerator - it's getting to stiffen. :-)
lana.ua @ hotmail.com
2013-05-04 6:22:54
Thanks for the recipe. My "kholotets" is in the refrigerator - it's getting to stiffen. :-)
Сергій Джуренко
2013-05-04 9:41:23
Excellent! Good for you
serg47reg
2013-07-26 14:01:44
буду пробувати ваш рецепт.особенно про горілку сподобалося
Сергій Джуренко
2013-07-26 17:01:46
Не сезон для холодцю :) А горілка - так, треба
Himera
2013-09-02 8:25:27
добрий день, а підкажіть будь ласка, чи потрібно класти в холодець (тобто готову страву) шкірку від ніжок?
Himera
2013-09-02 8:26:42
добрий день, а підкажіть будь ласка, чи потрібно класти в холодець (тобто готову страву) шкірку від ніжок?
Himera
2013-09-02 8:28:43
добрий день, а підкажіть будь ласка, чи потрібно класти в холодець (тобто готову страву) шкірку від ніжок?
Сергій Джуренко
2013-09-02 9:03:13
Дуже навіть смачно, багато хто любить. Важливо щоб щетина була добре осмалена. До речі. я забув написати, найсмачніше в холодці - свинячі вуха, пам'ятаю в дитинстві "билися" за них (: smile :)
Jeannette Anslow
2013-09-08 23:26:45
I am English and my Grandmother taught me how to make brawn and it is beautiful you can not beat it who ever does not like brawn are snobs
sanya111
2013-09-21 14:46:26
Велике спасибі за рецепт)))). Супер! Написано з душею (: smile :)))
sanya111
2013-09-21 14:47:40
Велике спасибі за рецепт)))). Супер! Написано з душею (: smile :)))
Сергій Джуренко
2013-09-23 17:38:29
Хороший холодець. Головне курку не додавати
Chirkov Alexandr
2013-09-28 21:27:50
Молодець! Відчувається душа в приготуванні і досвід а не копіпаст з сусіднього сайту
Chirkov Alexandr
2013-09-28 21:29:06
Молодець! Відчувається душа в приготуванні і досвід а не копіпаст з сусіднього сайту
Chirkov Alexandr
2013-09-28 21:31:07
Молодець! Відчувається душа в приготуванні і досвід а не копіпаст з сусіднього сайту
Сергій Джуренко
2013-09-29 16:49:58
Без копіпаст, всі рецепти - хороші чи погані вони, все так, як ми готуємо вдома для себе.
Сергій
2013-12-08 10:33:14
Вітаю! Застигає він якісно і на тарілці не розтікається.
Darinka
2013-11-25 16:27:37
Холодець не повинен бути каламутним!
Петро Петрович
2013-11-25 16:52:31
Дурість. Він не повинен бути жирним. А непрозорість - ознака наваристий.
Greg
2013-11-28 1:41:56
холодець повинен бути смачним, а естетам в картинну галерею, підперши пальчиком щоку вести світські бесіди корчивши з себе знатока.Кстаті як любителі олів'є-типу огірок солоний або свіжий повинен бути, зі свята через це ще жоден гість не втік!
Greg
2013-11-28 1:43:11
холодець повинен бути смачним, а естетам в картинну галерею, підперши пальчиком щоку вести світські бесіди корчивши з себе знатока.Кстаті як любителі олів'є-типу огірок солоний або свіжий повинен бути, зі свята через це ще жоден гість не втік!
Greg
2013-11-28 1:45:52
зараз варю тому заглянув сюди спс за слушні підказки!!! (: sly :)
Серьога
2013-11-28 15:45:44
рецепт відмінний,
Серьога
2013-11-28 15:46:59
рецепт відмінний,
Серьога
2013-11-28 15:59:20
на ночь мяско замочил ,в 6 утра поставил варить...в 17.30 ужо закусывал наивкуснейшим холодцом...мясо варилось 6 часов,разварилось в ноль одно копыто так и не нашёл...а ну и ладно проскочит под водовку...в следующий раз перед тем как закладывать овощи вытащю ноги свиные ,а то очено сильно развариваются....Спасибо за рецепт тёзка!!!!!(:smile:)
Серьога
2013-11-28 16:20:47
цвет получился золотисто-прозрачный,как закипел, я где то час не отходил пену снимал ну такой холодец получился !!!!очковал правда немного....застынет...,не застынет...Застыл как асфальт прям(:smile:)
Сергій
2013-11-28 16:21:35
На здоровье (:smile:) Они и должны развариться, они дают желатин. поэтому и мясо надо добавлять, волокнистое. еще если есть возможность - свиные уши. это высший пилотаж. Никогда не понимал тех, кто птицу в холодец норовит бросить и ноет о прозрачности. Помнится бабушка говорила, что прозрачный холодец напоминает ей больничный суп. Как по мне - чем круче навар, тем вкуснее холодец. И чтобы обязательно по поверхности "изморозь" жира. И хрен чтобы - это принципиально, иначе перевод продукта.
Anaska
2013-12-04 7:48:24
Захотілося холодцю! Стала шукати рецепт, тому що з оним стравою не мала дружби в приготуванні. Ваш рецепт дуже сподобався. Увечері замочу м'ясо на завтра. Спасибо за рецепт! Одне питання: на скільки літрів каструля? У мене максимум 5-літрова Тобто, якщо треба більше, доведеться придбати.
Anaska
2013-12-04 7:49:40
Захотілося холодцю! Стала шукати рецепт, тому що з оним стравою не мала дружби в приготуванні. Ваш рецепт дуже сподобався. Увечері замочу м'ясо на завтра. Спасибо за рецепт! Одне питання: на скільки літрів каструля? У мене максимум 5-літрова Тобто, якщо треба більше, доведеться придбати.
Сергій
2013-12-04 8:02:59
У нас 6л каструля. Непринципово большеменьше. Важливо щоб у ньому могло уваритися м'ясо. Просто може м'яса менше візьміть, покладіть його в каструлю і залийте водою вище рівня м'яса на 5-7 см. або, щоб простіше, на ширину вашій долоні. Якщо води буде більше або менше трохи - не страшно. Важливо щоб рідина злегка могла кипіти. Дивіться за обставинами.
Anaska
2013-12-04 11:17:42
Спасибі!
Anaska
2013-12-04 11:18:57
Спасибі!
Серьога
2013-12-06 14:20:40
Здарова Сергей!Щя на рынке ухи свиные прикупил....такие большие...думаю етой свинке лет 200 было(:smile:)как их в холодец закидывать мож есть какие то рекомендации особые....
Серьога
2013-12-06 14:21:55
Здарова Сергей!Щя на рынке ухи свиные прикупил....такие большие...думаю етой свинке лет 200 было(:smile:)как их в холодец закидывать мож есть какие то рекомендации особые....
Сергій
2013-12-06 14:38:03
Добре вимити, навіть дати отмокнуть ніч у воді, вичистити, якщо є щетина обсмаліть. Варити зазвичай - можна цілими, а перед укладанням в тарілки нарізати тонкими смужками. Супер добавка в холодець. Пам'ятається варені свинячі вуха був делікатес. Я взагалі варений хрящ люблю
Anaska
2013-12-08 7:20:31
Величезне приогромное спасибі за цей рецепт приголомшливого холодцю! Каструльку довелося купити. Дуже смачний вийшов (строго дотримувалася рецепт), застиг до стану асфальту за три години і ніякого желатину. Буду надалі варити за Вашим рецептом.
Anaska
2013-12-08 7:21:46
Величезне приогромное спасибі за цей рецепт приголомшливого холодцю! Каструльку довелося купити. Дуже смачний вийшов (строго дотримувалася рецепт), застиг до стану асфальту за три години і ніякого желатину. Буду надалі варити за Вашим рецептом.
Anaska
2013-12-08 7:23:47
Величезне приогромное спасибі за цей рецепт приголомшливого холодцю! Каструльку довелося купити. Дуже смачний вийшов (строго дотримувалася рецепт), застиг до стану асфальту за три години і ніякого желатину. Буду надалі варити за Вашим рецептом.
Артур Аваков
2013-12-13 18:43:04
Спасобо за рецепт, холодець вийшов відмінний!
sveshnikov
2013-12-21 21:10:42
Хай живе-Рідна Україна
Julia
2013-12-25 11:20:23
Probyvala sdelat, i pochemyto nie zastul ... : (((
Катерина
2013-12-25 11:43:19
Це неможливо. За цим рецептом холодець в скло застигає. неодноразово перевірено
анонімно
2013-12-25 15:58:22
Супер рецепт ... (: Smile :) (: smile :)
Валерій Володимир
2013-12-27 16:39:53
З приводу прозорості бульйону - якщо комусь не подобається, то навчитеся робити бульйон прозорим вже після того, як він зварений, це елементарно, гугл в допомогу. А що стосується фотографій з цього рецепта - цибулю в шкірці - жах! Коріння нечищені - кошмар! Завжди чистити перед додаванням в бульйон. Це ще нікому не заважало. А земля з коріння в каструлі, однозначно, не до місця.
Валерій Володимир
2013-12-27 16:41:08
З приводу прозорості бульйону - якщо комусь не подобається, то навчитеся робити бульйон прозорим вже після того, як він зварений, це елементарно, гугл в допомогу. А що стосується фотографій з цього рецепта - цибулю в шкірці - жах! Коріння нечищені - кошмар! Завжди чистити перед додаванням в бульйон. Це ще нікому не заважало. А земля з коріння в каструлі, однозначно, не до місця.
Сергій
2013-12-27 16:52:22
Дурниці. Щітка йди мочалка в допомогу. Все ретельно очищається, а з лука знімається верхня лушпиння.
Тетяна П.
2013-12-28 9:05:38
У меня такой вопрос-что делатьсо свиной кожей на голяшках? Порезать, через мясорубку или еще как? А на одних голяшках не застынет? Тогда пошла на базар за грудинкой...
Сергій
2013-12-28 9:16:39
Я режу на небольшие кусочки, если она без щетины, а многие не любят и кожу не используют. На одних свиных ногах может и не застыть. В идеале вообще хорошо бы грудинку говяжью и говяжью голень - чтобы не бояться вдруг не застынет. Тогда застынет и будет как надо :) В ногах, особенно сухожилиях много желатинообразных веществ. Помню на чисто свином мясе были проблемы с застыванием. В этом году мама варит холодец, купила свиные ножки, голень и говяжью голень. И обычной говядины, чтобы было мясо. что-то с грудинкой не сложилось
Маша
2013-12-28 18:36:31
Підкажіть, м'ясо яловичини і курки закладати в каструлю одночасно або ... Адже курка за 6 годин не просто звариться, а ... надто?
Сергій
2013-12-28 20:08:21
В рецепте нет курицы. Я писал: "у нас никогда не добавляли в холодец курицу, и птицу вообще." Так что не знаю. Не приветствую курицу в холодце
Anaska
2013-12-29 00:37:01
Щось неправильно зробили. Мною рецепт перевірений. Застиг на ура!
Anaska
2013-12-29 00:38:16
Щось неправильно зробили. Мною рецепт перевірений. Застиг на ура!
Анюта Гмиріна
2013-12-29 14:20:54
Первый раз буду холодец готовить :-) Возьму Ваш рецепт :-) у меня кастрюлька 5 литров. Скажите сколько примерно из такого количества готового холодца выйдет? :-)
Сергій Джуренко
2013-12-29 14:34:08
Ну складно сказати. Думаю тарілок 5-6
Анюта Гмиріна
2013-12-29 14:58:33
Угу, это значит выкипает приблизительно половина воды? :-)
Надія
2013-12-29 15:31:00
Найкраще варити холодець в скороварці на маленькому вогні, вода майже не википає
Раміля Закірова
2013-12-29 16:31:04
Купила ніжки яловичини, але вони у мене разом з копитами, чи можна варити копита або їх потрібно зрубати?
Сергій
2013-12-29 17:20:41
Треба зрізати зовнішнє рогове копито. Пам'ятаю для цього обпалювали паяльною лампою і копито відшаровується. Думаю що можна це зробити і на газовій плиті - тільки провітрювання зробіть інтенсивне, запах там ще той. Заодно обсмаліте щетину. Потім вимийте копито добре і навіть окропом обдайте, потім наскрібши ножем. До речі я сто років копит не бачив. Це найкраще для застигання холодцю, там суцільний желатин, хоча і є в ньому особливо нічого.
Андрій
2013-12-29 17:21:39
Половина - це дуже багато ... У мене вода практично не википіла.
Степанчук Катерина
2013-12-29 21:23:49
Можна замість свинячих ніжок додати яловичі хвости?
Андрій
2013-12-29 22:44:47
Я варив так торік, з яловичим хвостом, так як у нашій місцевості ніжки рідкість. Хоча крім цього використовував свинячу голову і свинячу голяшку.
Надія Черниш
2013-12-30 4:23:03
Приготувала. Застиг як миленький)))) Автор, спасибі за рецепт!
Сергій
2013-12-30 7:12:06
Ніколи не варив хвости. Не мав задоволення (: smile :) Разі що в армії суп на хвостах іноді був.
Сергій
2013-12-30 7:12:26
Та куди він дінеться.
Сергій
2013-12-30 7:15:34
По поводу количества жидкости. В холодце должно быть много мяса, а не желе. Желе там нужно больше для "скрепления! мяса, т.е в итоге желе должно быть не особо много. И не надо стараться израсходовать всю полученную жидкость. Останется - значит останется, впрочем у меня дочка одно время просила желе без мяса, и бабушка ей заливала пару тарелок одной жидкостью
Степанчук Катерина
2013-12-30 8:04:08
Бабуля в 70-80ХХ варила хвости. Наваристий бульйон і клейковину дає обалденную! Тому й запитала. Хотіла як альтернативу використовувати.
Сергій
2013-12-30 8:15:58
Навскидку - там хрящі, сухожилля. Чому б і ні. Спробуйте, поділіться потім враженнями.
Наталія
2013-12-30 12:56:03
А свинячі ноги треба розбирати або коли всі зваритися викинути?
Сергій
2013-12-30 13:15:13
За такий час вони разварятся.Косточкі повибірать, особливо дрібні
Наталія
2013-12-30 13:15:30
Спасибі
Ека Те
2013-12-30 13:16:58
Коли холодець солити? Коли готовий?
Сергій
2013-12-30 13:48:18
да, остаточно по теплому перед заливкою, за смаком. І в середині процесу трохи, щоб м'ясо Просолов.
Алкаша
2013-12-30 15:24:08
З хвостами хороший, застигає відмінно, м'ясо на хвостах багато, але без кісткового присмаку.
Сергій
2013-12-30 15:47:56
Спасибо. Буду знати тепер, хоча я у продажу хвостів не бачив жодного разу
Надія
2013-12-30 16:27:03
В свиной голове тоже много мяса. А говядину добавляют чтобы холодец упругий был. Если варить из одной свинины он жидковат получается. Я не заморачивалась с жиром. Заливала потихоньку мясо в лотке горячим(обязательно) бульоном. После застывания холодца жир образовывался на поверхности и его легко снять весь. И его можно использовать. Например пожарить картофель.
Людмила Бабич
2013-12-30 17:21:30
А ми вітаємо. Беремо ніжки свинячі, голяшку і курочку додаємо за 2год. до готовності. Всім подобається. Ну, як кажуть, на смак і колір ...
Степанчук Катерина
2013-12-30 19:13:55
А я купила і вже варю ... По-моєму чудесненько!
Серьога
2014-01-01 10:25:41
всех с Новым годом здоровья счастья и всего самого наилучшего(:smile:)
Серьога
2014-01-01 10:30:54
вообщем так... варил как всегда по этому рецепту....попробовал уши добавить....скажу честно...ну очень они на любителя.....их оценил только мой пёська .(:smile:)
Серьога
2014-01-01 10:42:20
в этот раз холодец получился прозрачный....хрен его знает почему ...не хотел честно говоря ....но такой вкусный
Серьога
2014-01-01 10:45:51
если хочешь холодца....просто вари его по этому рецепту ...и всё получится
Степанчук Катерина
2014-01-01 20:39:10
Дякую Вам! Спираючись на Ваші поради і додавши свої інгредієнти (хвости), в новорічну ніч нагодувала домочадців смачним холодцем!
Olga Linnik
2014-01-05 11:26:55
Холодец получился супер , СПАСИБО за советы !!!!!!
Синичка
2014-01-06 13:58:38
Щоб холодець вийшов прозорим, досить при першому закипанні злити бульйон з піною, промити м'ясо холодною проточною водою, ще раз скласти в каструлю і залити холодною водою, а вже при повторному закипанні знімати піну. Гірше від цього бульйон не стане, а от вся гидота і кров з м'яса вийде. В іншому з автором згодна, готую так само.
Валентина
2014-01-16 18:33:48
Хто це на Україні холодець називає холодним? Живу в Україні і таке вперше чую
Катерина
2014-01-16 18:49:28
Україна вона дуже велика. В Житомирській області в селах називають "холодне", підтверджую
Коля
2014-01-16 19:12:54
У нас Холодець чі холодне назівають. Без різніці
Біжить по хвилях ...
2014-01-18 15:52:21
Та зовсім без різниці, кто.где і як його називає! Головне, що ми всі знаємо-що ЦЕ і як ВОНО називається! Спасибі автору за смачну статейку! (: Smile :)
Інна Полянська Прохорчук
2014-04-18 14:30:04
спасибі, багато не знала!
VikVik
2014-04-19 12:39:18
Зробив за рецептом. Застиг відмінно. Спасибо!
алла
2014-04-19 16:28:34
скажіть будьласка что можна сделать з холодцем Який НЕ застігає???
Сергій
2014-04-19 16:36:31
От невдача (:cry:) Или переварить, чтобы плотность повысилась, или все таки развести желатин, хотя это не есть хорошо.
алла
2014-04-19 16:46:46
желатин не добре?
Сергій Джуренко
2014-04-19 17:07:05
Хімія, я не люблю. Хіба що желе робити Пробуйте
алла
2014-04-19 17:25:31
велечезне спасибі за допомог ..)
Irina Rud
2014-07-06 19:58:33
Я варю холодец совсем по другому. Говяжья голяшка мясная, если мяса мало - докупаем кусочек говядины Петух. Лук репчатый, морковь, лавровый лист, перец черный(горошек). В кастрюлю, где будет вариться холодец, укладываем голяшку ( если она не помещается, можно разрубить на 2 или 3 части), говядину (если вы решили, что на голяшке мало мяса) и петух ( если большой, разрезаю на 2 части). Заливаю водой, уровень воды покрывает мясо на 3 пальца. И ставлю на огонь. Довожу до кипения, снимая пену. Затем, когда кипение чистое, в кастрюлю ложим луковицу или две, морковь 2 или 3 штуки, лавровый лист, перец черный, солим. Доводим до кипения. Пробуем на соль ( если Вам по вкусу), огонь уменьшаем, холодец должен , как говорила моя бабушка, пухкать. Закрываем крышкой и не открываем в течении 7 часов. Запах новогоднего холодца будет витать уже через минут 30. Прошло время, снимаем крышку, пробуем уже горячий холодец, если все вкусно, снимаем кастрюлю с огня. Выдавливаем чеснок. И оставляем сваренное дышать на 30мин. Достаем мясо, даем ему подостыть. И я только руками разбираю мясо, а пальцы прилипают к друг другу, и я понимаю, что холодец получился отличный. Разобрав мясо, сразу по тарелкам для холодного, начинаю заливать наваром, проливая его через сито и марлю. Остывший холодец ставлю в холодильник. Новый Год встречаем по традиции, которую помню с детства: оливье, холодец, пюре, утка запеченная с яблоками, узвар и "Наполеон". Это обязательные блюда на столе. А сейчас и новые вкусняшки появляются на столе: баранина в собственном соку или баранья нога, семга на гриле или карп запеченный с луком и многое другое. Но холодец, Оливье, узвар и "Наполеон" всегда.
maria
2014-07-07 15:01:38
Снимаю шляпу, конечно, но как Вам удается "дожить" до Новогоднего стола в конце такой его подготовки. Один "Наполеон" чего стоит, после которого можно "протянуть ноги" от усталости. То же и про холодец. Да и съесть все это невозможно ночью! Тут уж либо холодец, либо "Наполеон" с бараньей ногой. Но, безусловно то, что Вы на все это "замахиваетесь" вызывает восхищение! Добавлю от себя про то, что гораздо проще: Сергей, забыла похвалить Вас еще за то, что трете картошку на терке в окрошке. А не режете ломтиками. Абсолютно правильно. И гораздо лучше, чем я раньше делала: я картошку разминала толкушкой. Тереть лучше потому, что так равномернее. Зачет, зачет и еще раз зачет!
Сергій
2014-07-07 15:04:40
Если на окрошку картошку резать, уж очень на оливье с квасом похоже (:smile:) Я предпочитаю застолья без разносолов, блюд немного, но нечто вычурное.
Irina Rud
2014-07-07 19:28:04
Я варю холодец совсем по другому. Говяжья голяшка мясная, если мяса мало — докупаем кусочек говядины Петух. Лук репчатый, морковь, лавровый лист, перец черный(горошек). В кастрюлю, где будет вариться холодец, укладываем голяшку ( если она не помещается, можно разрубить на 2 или 3 части), говядину (если вы решили, что на голяшке мало мяса) и петух ( если большой, разрезаю на 2 части). Заливаю водой, уровень воды покрывает мясо на 3 пальца. И ставлю на огонь. Довожу до кипения, снимая пену. Затем, когда кипение чистое, в кастрюлю ложим луковицу или две, морковь 2 или 3 штуки, лавровый лист, перец черный, солим. Доводим до кипения. Пробуем на соль ( если Вам по вкусу), огонь уменьшаем, холодец должен , как говорила моя бабушка, пухкать. Закрываем крышкой и не открываем в течении 7 часов. Запах новогоднего холодца будет витать уже через минут 30. Прошло время, снимаем крышку, пробуем уже горячий холодец, если все вкусно, снимаем кастрюлю с огня. Выдавливаем чеснок. И оставляем сваренное дышать на 30мин. Достаем мясо, даем ему подостыть. И я только руками разбираю мясо, а пальцы прилипают к друг другу, и я понимаю, что холодец получился отличный. Разобрав мясо, сразу по тарелкам для холодного, начинаю заливать наваром, проливая его через сито и марлю. Остывший холодец ставлю в холодильник. Новый Год встречаем по традиции, которую помню с детства: оливье, холодец, пюре, утка запеченная с яблоками, узвар и «Наполеон». Это обязательные блюда на столе. А сейчас и новые вкусняшки появляются на столе: баранина в собственном соку или баранья нога, семга на гриле или карп запеченный
maria
2014-07-07 19:28:58
Снимаю шляпу, конечно, но как Вам удается «дожить» до Новогоднего стола в конце такой его подготовки. Один «Наполеон» чего стоит, после которого можно «протянуть ноги» от усталости. То же и про холодец. Да и съесть все это невозможно ночью! Тут уж либо холодец, либо «Наполеон» с бараньей ногой. Но, безусловно то, что Вы на все это «замахиваетесь» вызывает восхищение! Добавлю от себя про то, что гораздо проще: Сергей, забыла похвалить Вас еще за то, что трете картошку на терке в окрошке. А не режете ломтиками. Абсолютно правильно. И гораздо лучше, чем я раньше делала: я картошку разминала толкушкой. Тереть лучше потому, что так равномернее. Зачет, зачет и еще раз зачет!
Сергій Джуренко
2014-07-07 19:30:32
Якщо на окрошку картоплю різати, вже дуже на олів'є з квасом схоже (: smile:) Я віддаю перевагу застілля без разносолов, блюд небагато, але щось вигадливе.
Спасибі вам!
Я старався для вас, і кожен ваш відгук дає мені трішки натхнення.